Den här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
ArbetstitelNär kommunikationen avgör - Tio fall ur verkligheten
Standardpris399.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypKartonnage
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor188
Publiceringsdatum2009-01-26 00:00:00
FörfattareHans-Olof Karlsson
erpOwnsPrice
Kort BeskrivningDen här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
BokinfoStatusCode43
SeriesTitle